haftalardır 30 WPM de takılı kaldım
yusuf_ali· düzenlendi
merhaba ben hep 30 WPM civarlarında takılıyordum, yazı yazarken bileklerimi kaldırmaya başladım ve 40 WPM cıvarlarında yazmaya başladım belki birileri bu hatayı yapıyordur diye yazmak istedim.
1 cevapCevaplandı
